Saturday, September 12, 2009

Makluman!!

Dimaklumkan kepada semua yang sedang membaca sebaris ayat ini, Tak Kenal Maka Tak Cinta 3! : ulasannya , akan ditangguhkan kerana Tak Kenal Maka Tak Cinta 3 masih lagi dalam proses penulisan. Jadi, saya akan straight to: Aku Bukan Cinderella 1.

Dan, saya juga akan mengulas ( tambahan ) novel/cerpen yang di 'request' iaitu:

~ The Cutebabes
=oleh NinaSweet97

.. Dan kepada Khalida, saya harap awak tolong tuliskan apa nama tajuk cerpen awak itu. Saya perlu tahu nama cerpen itu sekiranya mahu mengulas tentangnya.

Sekian, PPK.
About The Author
Bie, that's my name. Im just an ordinary blogger.Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id. Eam no corpora maluisset definitiones.
Share This

0 comments:

Post a Comment