Saturday, September 12, 2009

Mahu Saya Mengkritik Novel/Cerpen Anda?

Adakah anda mahu saya mengkritik novel atau cerpen anda? Tiada masalah. Tetapi, sebaik-baiknya, novel atau cerpen ini mestilah::

~ Sudah habis ditulis (pertengahan pun tidak mengapa )
~ Senang mahu mencarinya ( seelok-eloknya biarlah yang dekat 1st atau 2nd page )

Dua saja syaratnya. Yang lain, apabila saya rajin untuk mencari cerpen yang menarik titlenya, saya akan pergi ke belakang sekali. Okey? Tapi, jikalau mahu inform kan saya, anda bolehlah::

~ PM saya, di SSB.
~ Emel saya : pengkritik_pkssb@yahoo.com
~ Comment post ini atau mana-mana post

Kalau jadi follower saya pun lebih bagus. Lebih senang mahu tahu, novel anda sudah dikritik ke belum. Kalau boleh, follow lah.

Salam, (mahu menyambung baca Tak Kenal Maka Tak Cinta 2! )
PKK

p/s: harapnya, khalida sudah dapat notis ini.
About The Author
Bie, that's my name. Im just an ordinary blogger.Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id. Eam no corpora maluisset definitiones.
Share This

0 comments:

Post a Comment